odpadyZarząd Budynków Komunalnych w Nowogardzie przypomina wszystkim właścicielom nieruchomości niezamieszkałych oraz mieszanych o obowiązku złożenia deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.

Zgodnie z przyjętą 26 września 2012 r. uchwałą nr XIX/160/12 Rada Miejska zdecydowała o objęciu gminnym systemem gospodarowania odpadami komunalnymi nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy a powstają odpady. W konsekwencji właściciele nieruchomości niezamieszkałych mają obowiązek złożyć stosowną deklarację w terminie od 5 maja do 15 czerwca 2014 r. Można je składać w Zarządzie Budynków Komunalnych w Nowogardzie przy ul. 700 Lecia 14.

Wywóz odpadów z nieruchomości niezamieszkałych w ramach gminnego systemu rozpocznie się 1 lipca 2014 r. Właściciele tych nieruchomości powinni do tego czasu rozwiązać umowę z dotychczasowym odbiorcom odpadów komunalnych. W przypadku nowogardzkiego Zakładu Usług Komunalnych okres wypowiedzenia wynosi 1 miesiąc.

Szczegółowe informację można uzyskać pod numerami telefonów: 91 578 53 60, 91 578 53 55.

Uwaga. W ramach gminnego systemu będą odbierane tylko i wyłącznie odpady komunalne. Odpadów z produkcji i innych tego typu odpadów należy pozbywać się na dotychczasowych zasadach.

p.o. Kierownika ZBK
Grażyna Grosicka