Szanowni Mieszkańcy,
W związku z przeprowadzoną w dniu 17 listopada br. aktualizacją warunków naboru programu Granty PPGR - Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym, finansowanym ze środków programu Polska Cyfrowa, informujemy, że zarządzający Programem wprowadzili zapis o posiadaniu dokumentów potwierdzających akt zatrudnienia w PPGR członka rodziny (krewnego w linii prostej, tj. rodzica, dziadków, pradziadków/opiekuna prawnego)

Uwaga!
Przedłożenie tych dokumentów jako załączników było dotychczas dobrowolne i nie stanowiło wymogu koniecznego do złożenia oświadczenia.
W związku z powyższym, osoby które złożyły oświadczenia bez dokumentów poświadczających zatrudnienie, prosimy o dostarczenie ich do Biura Obsługi Interesanta UM w Nowogardzie, pok. Nr 5 w godzinach 7:30-15:30.
Termin składania dokumentów upływa 13 grudnia 2021 r., do godz: 15:00.

Powyższa zmiana warunków konkursu jest niezależna od UM w Nowogardzie i wynika z odgórnych ustaleń, nie konsultowanych z Gminą Nowogard.
Sprawę prowadzi Wydział Rozwoju Lokalnego, Funduszy, Kultury i Sportu, tel. 913926293 lub 913926233, pok. 209 i 210, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Jarosław Soborski